Saturday 24 September 2011

sedih : " (

            pda 8 september 2011 , jam 11 pgi , aku dan member tsc amat sedih  ,
            slh seorang member tsc iaitu MUHD FAZLY BIN NAZRI @ LEE ,
             telah kembali kembali kerahmatullah pd hari tersebut , semoga rohnye ,
             di tempatkan orang-orang yg beriman ,  AMIN .. : " ((





                                       arwah muhd fazly bin nazri @ lee

               lee , kau lah kwn aku yg paling baek skali , aku engt lg time kte g  ,
               tesco mkn dgn cikgu uhh , smpai skang aku engt aww , aku x pernah ,
               lupe , tp kau pergi dluw meninggalkan kte semua , aku x percaye yg ,
               kau pergi wt selama-lamanya , hmmm , aku mse terasa yg kau ad lg ,
               tp kau sudah tiada lg , hmmm , aku doakan semoga kau di tmpat kan ,
              dgn owg2 yg soleh , AMIN

No comments:

Post a Comment